fredag 20 februari 2009

tråkig fredag !

vilken jävla ..... du har blivit mot mig du ljög för mig som du sa du aldrig i hela ditt liv skulle göra du lovade på allt att du inte ljög för mig men sen sa du jag bara skämtade dagenefter, tror du verkligen de är ett roligt skämt, nej för det var det verkligen nt, sen helt plötsligt är du sur på mig när jag nt gjort ett skit men jaja var så mot mig orkar inte bry mig jag var så jävla glad för en gångs skull men sen helt plöttsligt får man bara mer skit igen tack så jävla mycket för de du gjorde allt mkt bättre !!! vad fan ska man göra man gör fan ingen nytta här på jorden man får ju bara en massa skit jag kan komma till dig mormor, då hade allt blivit bra eller om du kom tillbaka till mig :'( men jaja man får väll ta den skiten orkar nt mer men man får väll försöka ändå :'(

Då var de fredag, en fredag brukar vara roliga & bra men denna fredagen har varit den sämsta, en jävla bråk & tråk dag,
vaknade vid 11 & gick upp & gjorde v-mig sen åkte jag in till stan med pappa & skulle hämta min data hos mamma som jag glömde igår, sen så hem till g-löv igen, sen har jag suttit & pluggat i 4 timmar typ, mega tråkigt, men man måste ju ibland, sen så har jag bara suttit inne & kollat på tv sen var jag ute nyss med min bror & hans kompisar, det var mega kallt kännde nt mina tår sen, men sen nu sitter jag här & ska snart lägga mig för ska upp kl 8 en lördag , inte så roligt, men jaja ha ni en bra kväll i alla fall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar