söndag 22 februari 2009

Älskar innebandy, # 51, #9 ! (:

Så glad jag är igen :) på torsdag får vi reda på det, får hoppas vi får ett bra resultat för om vi får de så kan ni få veta men om ett tråkigt så får ni tyver inte veta, men håller tummarna på att de blir ett bra resultat :)
Så vill bara att de ska bli torsdag nu :)

idag vaknade jag kl 10 & gick upp & gjorde v-mig & åt sen var de samling 11.15 för match & det gick ju inget vidare, det blev 6-3 men gjorde i alla fall 2 mål :) & fick 2 min utvisning :S men själv var man inte så bra idag :S men de får man ta igen nästa helg :) men fast vi förlorade så älskar jag innebandy & man kan inte alltid vinna fast man vill, men vi kan ju tänka att de var ju faktiskt vår första förlust i f16 så det var ju bra ändå, men innebandy är fan livet kan knappt vara utan det en dag ens, :)

men nu sitter jag bara & pluggar, tittar på tv & är lite vid datan för är så jävla trött, blir alltid helt död efter en match, men de blir i säng tidigt idag för det är ju tråkig skola i morgon :( vill verkligen inte är så jävla skoltrött men sen på kvällen blir de väll träning tror jag & det är man ju aldrig trött på :) men nu ska jag plugga vidare :)

2 kommentarer:

  1. vad är det som är kul! Sen vad betyder nr 51 och nr9? nyfiken.

    SvaraRadera