måndag 16 februari 2009

Måndag !

NU! :)
äntligen lov nu :)
igår då, först då var de kalaset & det var väll okeej man kan ha roligare men så är de i bland :)
sen var de hem, var nere hos min bror på hans rum hela kvällen för han & hans kompisar lanar & de var faktiskt roligt att kolla på dom lanar typ wow haha jag spelade lite själv på de osså men typ fattade inte så mkt hur man skulle göra men de var rätt kul ändå :) Det var faktiskt kul & bara sitta där & titta de var mkt att titta på i alla fall haha dom var ju 8 stycken & sen var dom så roliga så, men nu i dag så blir de lund med mamma till moster giths salong ska faktiskt klippa & färga mig tror jag, ska färgade ljusare, så får vi hoppas de blir bra :) sen blir de väll hem & kolla på dom igen kan jag tro sen vet jag inte mer vad jag ska göra är ju fortfarande förkyld som fan & hostar som fan, men skriver lite i kväll tror jag eller i mon hej då ! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar