fredag 27 februari 2009

fredag :)

äntligen fredag :)
jag är så jävla skoltrött det är sjukt, har haft ett prov denna veckan tror jag, men sen nästa vecka har jag 3 prov :O men jaja de är väll bara att plugg hela helgen :S

Idag har jag varit i skolan som vanligt, haha alltid lika kul, haha har så jävla roligt med lisa, skrattar fan nästan aldrig så mycket, efter varje lektion med lisa så har jag ont i magen för jag har skrattat så mycket haha lisa är så jävla härlig säger så jävla dumma & roliga kommentarer & frågor & svar & en massa saker, det är sjukt haha älskar att sitta med lisa men vi får ju rätt mycket skäll osså, men lite kul måste man ju få ha haha, men i alla fall sen var de hem & plugga lite så klart sen stack jag hem till kusinerna & sen hem & äta pizza & nu är det bara tv & data som gäller, ladda inför i morgon ju, 2 matcher kom & kolla på ih kl. 12.30 med f15 & 14.15 med damerna :)
men nu ska jag kolla lite på tv hejhej :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar