onsdag 11 februari 2009

sjuk !

vaknade kl 07:00 och hade riktigt ont i huvudet & i halsen & var öm i hela kroppen, men var tvungen att gå till skolan lite i alla fall, för hade saker jag behövde ha med hem i fall jag är sjuk i morgon & på fredag också, så jag gick till skolan ett tag men sen så mådde jag så dåligt så var tvungen att gå hem igen så jag gick hem på rasten & när jag kom hem så la jag mig i sängen & kollade på tv & satte på datan ett tag, sen när mamma kom hem kl 17 så åkte vi & kolla på ett hus, det var jätte fint, hoppas vi får det, sen efter vi hade kollat på de så följde jag med ett tag & kollade på min lillebror när han spelade innebandy sen nu blev de hem & sitta lite vid datan, men nu ska jag nog gå och lägga mig så jag kanske mår bra i mon, ha det bra :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar