lördag 21 februari 2009

kallt skit väder :S

Denna dagen har väll varit bättre än igår, mår mycket bättre & är mycket gladare :)
vilket jävla väder de är fan hatar snö, bara så jävla kallt :S

idag vaknade jag vid 8 för jag skulle med grannarna till busfabriken dom kom & hämtade mig halv 10, men det var faktiskt roligt haha, sen var de hem & plugga lite & sen chillade jag bara framför datan & sen kollade jag på melodifestivalen sen på en film med dogge filips kompis, sen stack vi nyss upp på milstolpen & skulle handla dricka & så haha sen när vi gick hem så sa filip: åoh vi tar den här genvägen, så jag bara jaja visst den ser väll narmre ut, så ska vi gå ner från en jävla backe haha & vad tror ni jag gör när vi går ner från den haha joo jag trillar så klart haha men ja de var ju abra upp igen men de var ju svin kallt, men sen så kom vi ner från den backen så jaha var ska vi nu då ja men de visste han precis haha så vi gick upp i en gata haha sen kom vi upp från den haha så slutade den bara så fick vi går ner i gatan bredvid men & var kom vi då jo vi kom tillbaka igen till där vi började gå upp från gatan så filip sa ja nu vet jag var vi går vi går igenom den där trädgården så är vi nog nästan hemma men då hade han rätt men sen gick vi så sa han där bor vi ju haha så fick vi gena över gräset & det var ju nog 1 meter snö haha eller ngt sånt haha så blev ju skit blöt nu när jag kom hem så nu ska jag gå & ta av mig & sen ska jag gå & sova ska ju spela match i morgon kommer kanske ngn bild från busfabriken sen :P :)
ha det bra :) <3
nowa somna i bilen från busfabriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar