måndag 16 februari 2009

Funderar som ........ !

& jag bara går & funderar på om det är som jag tror, jag vågar inte fråga men jag vill så gärna, ska jag fråga eller inte ? men vad ska hända om jag frågar det kan ju bara vara ett ja eller ett nej, jag bara går & tänker på de jag har flera saker som leder till att det kan vara sant men sen har jag några saker jag tror som gör att de inte är sant, men jag hoppas på att det är sant då kommer jag bli SKIT GLAD :)

Idag har jag varit i lund hos moster Gith på hennes salong & klippt & färgat mig, jag blev faktiskt nöjd :) sen hem & spela lite med bror & hans kompisar, sen var det träning & nu sitter jag här & funderar & funderar & funderar, kommer inte kunna sova i natt men ska faktiskt försöka fråga i mon :$ men nu ska jag faktiskt sova för ska upp vid 10 i mon ska vara med kompisar i mon jag skriver i mon hur dagen var hej då! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar