lördag 28 februari 2009

Gabby så jävla rolig ;)

ja då får ni veta nu då ;)
jag ska få ett syskon, mycket roligt :) (kommer kanske bild sen på "den")

idag var de matcher, först med f15, vi vann med 3-1 & själv sög man riktigt mycket, men så sa då gabby : miki nu gör du mål så gör jag mål sen i dam matchen men själv gjorde man ju inga mål men i alla fall ett assist :) sen var de direkt efter match med damerna & de gick väll inte så bra för mig heller gjorde inga mål där i heller & inte gabby i heller :P men vi vann i alla fall med typ 9-7 eller något sånt, sen var de bara kolla lite på herrarna & dom vann osså, med typ 9-2 eller något kommer inte riktigt ihåg :P & nu kom jag nyss hem från ih & har varit där sen kl 12 mycket kul :)
men nu ska jag bara ta det lugnt & kolla på tv har ju match i morgon igen, men jaja så är de, men det är kul :)

Gabby du är bäst :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar