torsdag 12 februari 2009

Torsdag !

Då vaknade man med samma jävla smarta idag då, fick stanna hemma från skolan idag med, men vaknade vid 07.30 för jag skulle till doktorn & ta livmoderhalscancer sprutan kl 08.20, det kändes lite efteråt, men de är inte så farligt, gillar att ta sprutor, men sen var de hem & ta det lugnt, sen så kl 11 så stack jag till skolan & skulle skriva matte provet sen stack jag hem i gen, sen när jag kom hem skulle mamma & jobba så sa hon: du är inte så jätte sjuk så du kan gott städa ditt rum, så det fick man ju göra när man kom hem sen kände jag mig duktig för hade städat mitt rum i 2 timmar typ har aldrig varit så duktig förut, men någon gång måste man stor städa rummet, sen när jag hade städat så fick jag ju äta lite middag sen fick jag ta de lite lugnt igen, sen kl 19.00 var de träning men fick ju inte va med på träningen för va sjuk & vi mötte p14 & vi förlorade ju rätt stort, men fick nt va med men sen i 3:dje perioden så skulle frida snacka med roger så vi bytade kläder så jag skulle in i ett byte & kötta dom & jag lyckades kötta någon, men sen fick man ju inte spela mer ju men så är de ju när man är sjuk, sen nu sitter jag vid datan & ska duscha nu sen ska jag sova, men ha det bra godnatt ':)jag & nowa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar