onsdag 4 mars 2009

vilken dag :)

ja då var det redan onsdag, hann inte skriva igår, var knappt hemma, först skolan & sen var de utvecklingssamtal & det gick väll bra :) sen direkt typ till träningen & det var en bra träning i går tyckte jag :) sen hem & plugga för hade prov idag :)

Idag vaknade jag ovanligt tidigt för att vara mig brukar gå upp halv 8 men idag gick jag upp 7 de var helt otroligt :) sen sen var de då skola & det var en konstig dag i dag, föst hade jag engelska men övade på musik provet & sen hade vi rast & så kom oskar & sa till mig Miki, jag drömde om dig inatt, & jag bara haha okej vadå då ? han bara nej men de vill jag inte berätta, haha så undra vad han kan ha drömt om mig ;) ^^ sen var de då om prov & de gick ju skit bra hahaha :D tack så mycket jocke :D <3 Sen var de då so & jag gjorde inte så mycket var bara i datasalen & sen var de då mat & så i matan får man ett sms av oskar, Jag älskar dig haha jag bara & jag älskar dig med oskar men vad drömde du om inatt ? haha men han vill inte berätta :P sen hade jag kg & det var skit skönt pass :D men det var en lite konstig dag idag hände en massa saker till men orkar inte förklara allt haha :D <3 men en tråkig sak var att lisa inte var i skolan för hade ingen att snacka med haha så satt själv haha :D men sen så fick vi ju klass 8F skäll i gen efter vi hade slutat vi får skäll varje onsdag, idag var det om att vi mobbar alla lärare & är kaxiga & kasar saker på lektioner & massa sånt haha men jaja så är vår klass 8F alla klasser kan inte vara perfekta ju :D men nu ska jag fixa lite låtar på min mp3 :) sen plugga engelska :) <3
Ha det gött ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar