torsdag 12 mars 2009

Hemma igen :)

Nu var man äntligen hemma igen :), det har varit skit roligt, åkt skider från morgon till kväll & igår innan typ vi skulle lämna in sakerna typ så träffade man nina som man inte har gjort på skit länge :) :)

Söndags: Åkte klockan 6 på morgonen i 9 timmar, vi var framme typ 4 i sälen, & så gick vi & lånade skider & sånt så åkte jag & lillebror lite där på kvällen sen var de då till stugan & kolla på tv & så för man va ju helt slö när man åkt bil så länge.

Månsag: upp tidigt kl 8, & åt & sen va de ut i backarna, skit kul så vi åkte hela dagen & på kvällen bastade vi för vi hade bastu i badrummet i stugan :) helt underbart :D

tisdag: upp tidigt i gen kl 8 & åt frukost sen ut i backarna igen, hela dagen, sen på kvällen var man ju helt slut igen, så det blev bara tv då :)

Onsdag: samma igen upp kl 8 & åt frukost sen ut i backen, sen så vid 12 så var jag helt slut & mådde inte alls bra så jag gick in & kollade på lite film i stugan & vila ett tag sen var de ut i backarna igen & så träffade man nina i liften, mycket kul :) sen så på kvällen åt vi på restaurang & det var ju myspys :)

Torsdag: då var de torsdag i dag & de var bara en lång hem resa, det vasr skit drygt tiden stod ju stilla, vi körde kl 10 ifrån sälen & åkte bil i 9 timmar & var hemma ungefär 8 så det var väldigt drykt, men nu är jag ju äntligen hemma igen, det kommer nog lite bilder i morgon om jag orkar men tror det i alla fall :)
ha det bra puspsuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar