söndag 22 mars 2009

Dm igår !

Spelade DM i går & vad ska man säga vi åkte ut i kvartsfinalen, vi mötte första matchen södradahl & den blev 1-1, men domarna var dom dåligaste vi någonsin har haft, fick 2 utvisningar & hela laget fick 4 utvisningar på den matchen & jag fick ju 2 av dom men dom var sjuka i huvet, men jaja vi spelade bättre vi fick spela 3 mot 5 då osså & dom gjorde nt mål på de hahaha, sen mötte vi då kristianstad & vi vann med 4-0 :) själv gjorde man 1 mål då :) sen mötte vi munka-ljungby & då kvittade vi om vi vann eller förlora, för vi var redan vidare då men ingen ville ju vinna så vi förlorade den med 3-0 & så fick vi möta höganäs i kvartsfinalen & då förlorade vi med 4-2 men gjorde 1 mål då i alla fall :P så jag gjorde mål för dom jag hade lovat att jag skulle göra de för hihi :D <3

idag ska jag inte göra ett skit har så jävla ont på mina ben & över allt, har 4 boll marken på benen & blå marken över allt & så är jag skit trött så ska bara vila & ta de lugnt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar