fredag 6 mars 2009

Jag ska bli stum !

Jag orkar inte mer seriöst ! Varje vecka, dag, timmar & minuter blir bara sämre & sämre ! Jag ska bli stum seriöst, det blir nog bra då ska ni se, !!

Mormor saknaden är så stor så det går inte att beskriva ! sitter & tänker på dig varje dag hela tiden, du var den bästa i mitt liv om du hade levt nu så hade jag bott hos dig det kan jag lova, kommer ihåg dig i de minsta detalj, kommer ihåg alla minen med dig till den dagen du gick bort :'( Kommer ihåg så väl varje gång du satt i köket när vi kom & när du körde ut med alla oss barnbarnen på kvällen & körde på ih´s parkering skit snabbt, du var den coolaste som fanns ! vill bara ha tillbaka dig ! :'( kommer ihår när vi alltid baka hos dig & när vi sov hos dig & allt, de var den bästa tiden i mitt liv :'( men minns osså den dagen då du försvann du såg helt trött ut & helt borta ut, vi var & hälsade på dig på sjukhuset & så sa mamma ni måste åka hem & så nu, vi var ju inte så jätte gammla ungefär 8-9 år var jag & jag minns de så väl när mamma & gith kom hem & dom sa att mormor inte fanns mer fy fan asså det var de västa jag var med om ! :'( kan man inte få tillbaka dig ? ! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar