lördag 7 mars 2009

snart åker jag :)

En bra lördag faktiskt :), vaknade vid 9 & gick upp & gjorde v-mig & lite sånt sen stack jag & lillebror & nowa till gelnn & lånade lite filmer som jag kan ha i bilen i morgon för de blir ju en lång resa ungefär 8 timmar :P, sen var de match & de gick väll inte så bra för laget vi förlorade med 5-2 tror jag & sen hade man själv lite otur idag men ändå taggad var man :) min klubba knäcktes & jag fick ett slag på näsan & fy fan vad de gjorde ont men jaja de gick ju över :) & nu ska jag äta & sen måste jag börja packa har inte packat ett skit & åker i morgon kl 6 på morgonen så sms:a gärna när ni vaknat :) så kommer inte skriva här förrän på fredag eller torsdag, så det kommer nog lite bilder då osså får jag hoppas :) men nu ska jag faktiskt börja packa lite så jag får gjort de för är så trött men vi ses & hörs när jag kommer hem ni får gärna sms:a eller ringa på dagarna kan säkert svara när jag åker :D ha det bra allt folk :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar