fredag 10 april 2009

Lillasyster ! :)

Idag vaknade man kl 9 för att man skulle & träna på korpen med elli, men först gick jag upp & sa grattis förstås till lillebror för han fyller 8 år, sen så kom mamma & daniel hem för dom hade varit på mödravården eller vad det heter för dom skulle kolla på bebisen & när mamma kom hem så kom hon direk HAHA jag vet vad det är nu vi kunde se de, HAHA det är en liten flicka :D
så det var en bra morron idag :)
sen stack jag då till korpen med elli & träna haha det var jätte kul :)
sen hem & duscha & så sen spelade jag lite wow med bror & hans kompisar för dom lanar, sen så var det kalas för lillebror & det var väll kul :)
sen nu kl 12 sitter jag här & är mega trött så ska sova nu ;) <3

lille "kusin" noah på kalaset :)

1 kommentar:

  1. haha, så kul. :) <3 men bara om man är med dig så har man kul ;) <3

    SvaraRadera